18 Kasım 2009

Yağmur Böreği ile Tohumdan Sofraya



İmece Ekolojik, bu sezon Slow Food Türkiye convivium'larından (bölgesel birimlerinden) Yağmur Böreği'nin okul öncesi ve ilköğretim çağı çocuklarına yönelik hazırladığı Tohumdan Sofraya - Mevsiminde Sebze Meyve Tüketimi Eğitim Programı’na destek veriyor.


Tohumdan Sofraya, çocukların evlerinde ve dışarıda, yiyecekle ilişkili bulundukları her yerde daha fazla sebze ve meyve tüketmelerini sağlamaya odaklanmış bir eğitim ve çalışma programı. Çocuklar kadar anne babaları da programa dahil ederek ilerliyor.


Bu öğretim yılında, İstanbul'da Kızıltoprak Küçük Ağaç Anaokulu ve Tarabya Atölye Çocukevi 'nde uygulanacak Tohumdan Sofraya Eğitimi kapsamında, İmece Ekolojik de çocuklara taze, doğal ve organik mevsim sebze meyvelerini sağlıyor. 15 Kasım Pazar günü Küçük Ağaç Anaokulu’nda kurduğumuz ekolojik pazar çocukların ve anne-babalarının büyük ilgisiyle karşılandı. 20 Kasım Cuma günü de Atölye Çocukevi’nin çocukları ve anne-babalarıyla tanışacağız. Bu ilk tanışma etkinliklerinden sonra bahara doğru çocuklarla eğitim başlayacak.


Okullara, çocuklara ulaşabilmek bizim birincil isteklerimizdendi. Yağmur Böreği ile bu isteği gerçekleştirebilmek, katılımcı anne-babalarla ve cıvıl cıvıl çocuklarla bir arada olabilmek, fikirlerimizi paylaşabilmek, çoğaltabilmek çok heyecan verici bir sürecin başlangıcı oldu gerçekten.

1 yorum:

rfr dedi ki...

off süper yaa doğal ürünler gibisi varmı ya

organik deterjan